Klachten

Klachten kunnen gaan over iets wat de woningcorporatie heeft gedaan of juist niet heeft gedaan. U heeft bijvoorbeeld al een paar keer een verzoek ingediend, maar geen reactie gekregen. Het kan ook zijn dat u vindt dat uw verhuurder niet genoeg moeite heeft gedaan om een probleem op te lossen. U kunt ook een klacht indienen als u vindt dat u niet netjes behandeld bent.

Let op! De Regionale Geschillencommissie neemt geen klachten in behandeling als:

  1. De klacht gaat over de staat van onderhoud in relatie tot de huurprijs of de hoogte van servicekosten. Daarvoor kunt u terecht bij de Huurcommissie.
  2. De klacht ouder is dan 12 maanden, of ouder dan 3 jaar mits de klacht nog voortduurt, zie ook artikel 5, lid 1a.
  3. U nog geen contact met de corporatie heeft gehad over de klacht. Meld u zich altijd eerst bij uw corporatie.

Dien hieronder uw klacht in

    Ik huur bij de corporatie*        

    Documenten meesturen (.pdf, .jpg, .png, .doc en .docx) maximaal 5 bestanden en 15 MB.

    * Verplichte velden

    Wanneer u dit formulier gebruikt, gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.