Klachten

Klachten kunnen gaan over iets wat de woningcorporatie heeft gedaan of juist niet heeft gedaan. U heeft bijvoorbeeld al een paar keer een verzoek ingediend, maar geen reactie gekregen. Het kan ook zijn dat u vindt dat uw verhuurder niet genoeg moeite heeft gedaan om een probleem op te lossen. U kunt ook een klacht indienen als u vindt dat u niet netjes behandeld bent.

Let op! De Regionale Geschillencommissie neemt geen klachten in behandeling die gaan over de staat van onderhoud in relatie tot de huurprijs of de hoogte van servicekosten. Daarvoor kunt u terecht bij de Huurcommissie. Ook worden klachten die ouder zijn dan 12 maanden niet in behandeling genomen, zie ook artikel 5, lid 1a.

Dien hieronder uw klacht in

    Ik huur bij de corporatie*        

    Documenten meesturen (.pdf, .jpg, .png, .doc en .docx) maximaal 5 bestanden en 15 MB.

    * Verplichte velden

    Wanneer u dit formulier gebruikt, gaat u akkoord met de opslag en verwerking van uw gegevens door deze website.